isabellamariia

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Isabella Aho - 18 april 2012 22:06

hejhej nu sitter jag här och chattar med lite folk.

Idag efter skolan gick jag till min syster och fick höra en hemsk sak som gjorde de ännu jobbigare

hoppas de bara inte var sant de dom sa men aja..

Jaja jag och Alice var ju ute och sprang i 45 minuter och typ fys i skogen i 20 minuter så har verkligen jätte mycke träningsvärk.

På gården så typ "slog" vi varandra på benen ( Alice, Moa & jag).

Har fortfarande svårt att släppa att vi försöker hjälpa dig och du blev arg..

Nej nu ska jag fortsätt så bloggar kanske mer i skolan imorn..

Kram <3

 

Av Isabella Aho - 18 april 2012 13:27

hejhej de här får bli ett snabbt inlägg för a..

hämtade cykeln efter skolan så hann inte äta men vi åkte förbi donken.

Har inte gjort så mycke sen dess så snart ska jag ta och åka till skolan för jag ska träffa Lotta

sen hämtar jag syster så sen ska jag cykla till hälla för jag behöver nya greyer :)

Men nu är kl så mycke så måste åka nu men bloggar när jag kommer hem efter gården ikväll

Kram <3 

Av Isabella Aho - 18 april 2012 09:52

hejhej sitter på svenskan och gör ingenting ovanligt ? nej.

men iallafall idag slutar vi 11.20 så ganska chill dag en lektion till sen lunch men äter nog inte för pappa hämtar mej efter de sen till cykelringen och hämtar cykeln sen tillbaka till skolan för jag ska snacka med nån människa aja..

Men sen blire nog gården och inge mer för jag måste plugga idag för vi har typ Kemi prov imorn :S

Men nu måste jag fortsätta så bloggar mer senare..

Kram<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards