isabellamariia

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Isabella Aho - 25 april 2012 16:06

hejhej sitter och gör ingenting vaknade typ av någon jävel som messade mig och jag glömde tänga av ljudet och den låg precis brevid örat, blev lite smått irreterad eftersom de var sista dagen jag fick sova jaja imorn eftersom jag inte hade nåt skit i halsen de är iallafall men de är kort dag och på fredag är vi lediga så 1 dag i skolan är rätt så chill men aja nu ska jag snart ta och äta något och sen kolla så att jag inte har feber sen göra sig iorning för att gå och möta syster måste komma ut efter att ha varit inne sen helgen..

Men just nu kollar jag på nåt skit på teve typ amrikansk fotboll, sitter vid facebook, bloggplatsen, pluggar & smsar med några konstiga människor som inte fattar ett skit..

jaja nu ska jag äta och allt så blogar mer senare och ikväll kanske jag väljer ut dagens blogg.

Kram <3

ja inge smink och ingenting men ski samma:)   

Av Isabella Aho - 25 april 2012 16:06

hejhej sitter och gör ingenting vaknade typ av någon jävel som messade mig och jag glömde tänga av ljudet och den låg precis brevid örat, blev lite smått irreterad eftersom de var sista dagen jag fick sova jaja imorn eftersom jag inte hade nåt skit i halsen de är iallafall men de är kort dag och på fredag är vi lediga så 1 dag i skolan är rätt så chill men aja nu ska jag snart ta och äta något och sen kolla så att jag inte har feber sen göra sig iorning för att gå och möta syster måste komma ut efter att ha varit inne sen helgen..

Men just nu kollar jag på nåt skit på teve typ amrikansk fotboll, sitter vid facebook, bloggplatsen, pluggar & smsar med några konstiga människor som inte fattar ett skit..

jaja nu ska jag äta och allt så blogar mer senare och ikväll kanske jag väljer ut dagens blogg.

Kram <3

ja inge smink och ingenting men ski samma:)   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards