isabellamariia

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Isabella Aho - 26 april 2012 23:21

Dagens blogg idag blev:

http://jasminkensert.devote.se/

Den är sjuktfin och jätte rolig och läsa

Så jag tycker alla ska börja följa hennes blogg<3

(Jag vet att de inte blev en länk menmen har inte lyckats fixa de än så ni får stå ut med de)

Kram <3

Av Isabella Aho - 26 april 2012 23:12

hejhej skypar ovanligt ? nej.

Men iallafall va på gården drog därfifrån typ 10 över 9, jag åt och chattade med lite konstigt folk..

Hahah har inte så mycket att säga i de här inlägget men de kommer ett till precis efter och de är dagens blogg :)

så håll koll på om de är din blogg som blivit dagens blogg :)

Kram <3

Av Isabella Aho - 26 april 2012 13:01

hejhej sitter på något konstigt ställe i skolan..

Vi slutade för kanske halv timme sen eller nåt sånt så jag och jocke väntar på att rasmus ska sluta.

Efter han har slutat så drar vi hem till mig och hämtar en film och sen hem till jocke och kolla på den och så a 

nu slutade rasmus så nu ska vi dra så jag bloggar mer senare.

Av Isabella Aho - 26 april 2012 00:15

hejhej just nu sitter jag här och har precis kollat klart på bebck-annonsmannen den va ju as grym.

men ska kanske ta o sova eftersom de är skola imorn men tror jag vänt på dygnet så kanske blir svårt menmen 

skypade med jocke och rasmus från 10 till 11 och rasmus skulle fixa nåt annat men fortsatte snacka med jocke men de var så så kul när människan halv sover och man spammar och slår på micken så han vaknade hahah han skulle gå och lägga sig så då kollade jag klart på kanske halva filmen och nu orkar jag inte blogga något mer imorn innan skolan eller i skolan om jag hinner eftersom jag inte har pluggat nåt så måste typ göra de.

kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards