isabellamariia

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Isabella Aho - 28 april 2012 23:57

hejhej nu sitter jag och gör ingenting..

Men glömde säga i förra inlägget att Anton tror de finns våldtäksråttor i däcken vid macken hahah :)

Men iallafall idag drog vi till hälla och jocke var lite tjockis och köpte godis och skit för 77 kr och dricka typ 10 kronor men när vi gick i från willys så hittade jäveln en hundring så godiset och allt blev som gratis men jag stog och kollade på den men såg inte att de var en hundring :)

Men när vi drog till baka till maxi så hittade vi en system bolaget vagn så han skjussade mig i den och sen kom irsta bussen och typ as många satt där i så de var ganska pinsamt men vad gör de ? jag slapp gå :)

Jaja sen cyklade vi hem vid kanske 9 när vi kom te irsta så cyklade vi till skolan på en gång för att gå upp på matsalen men när vi var på väg ner så kommer de upp folk och skrämmer oss fast tror dom oxå skrämdes :)

men sen åkte vi typ hem och nu sitter jag här och ska snart sova för ska upp tidigt för följer med mammi till jobbet imorn så får ja pengar eftersom vi åker till göteborg den 17 maj med cafégruppen på gården så de blir kuligt så måste ha ganska mycke pengar dit osv..

Nej jag orkar inte skriva något mer om idag så jag skriver mer efter jobbdagen imorn 

Kram <3

  

Av Isabella Aho - 28 april 2012 13:06

hejhej vaknade nyss och nu sitter jag och kollar på let´s dance de är typ repris men aja..

Orkade inte skriva efter gården igår så jag gör de nu jag åkte till rasmus ungefär kvart över nio och han jag och jocke drog och väntade på Anton som skulle komma till macken, han kom vi drog till idrottshallen och dom körde typ bara parkour och så a när de stängde så drog vi till macken för anton skulle hem och dom började prata om 2 bilar som följde efter dom och sen kom antons pappa och då gick vi till rasmus sen kommer ena bilden med hellysen på och då gick vi in i typ skogen" och sen drog vi till gården eller när vi va på väg tillbaka så ser vi den andra bilen vi gömmer oss bakom kontainerna och jag hade ju min fucking cykel så rasmus fick ta den och sen kom den andra bilen och dom stog typ och prata om någonting sen då typ går vi tillbaka och lämna cykeln sen går vi ut igen och typ ja jag orkar inte skriva om de mer..

Men nu väntar jag på att rasmus ska komma hem så ska jag dra till honom och jocke sen kommer kanske Aton för han ska sova hos rasmus.

Men de känns som om jag skrivit en bibel så jag orkar inte skriva mer så kanske gör de ikväll :)

Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards