isabellamariia

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Isabella Aho - 30 april 2012 19:13

hejhej har inte uppdaterat i helgen såhär kommer helgen..

SÖNDAG: Gick upp halv 7 för att hänga med mamma och jobba eller hon behövde hjälp med varorna.

När jag kom hem gjorde jag typ inge jag vilade och åt sen ringde jag jocke rasmus /

& joel och sen cyklade jag ner till hälla för dom var där.

Vi gick mellan jordgreyen och fick typ skäll av 3 människor sen kom dom från maxi kundcentret ut och kollade oss varannan minut och då tänkte vi att de inte var någon idé att fortsätta så vi letade efter system bolaget vagn som vi hade i lördags och så hittade vi en till vagn från ica maxi så vi tog den oxå, jocke skjussadee mig och joel rasmus och vi gickk typ till willys och så när vi kommer där mellan ica maxi och gamla ikea så ser vi snuten åka förbi ich vi ba ääh man kan ju inte få böter för att sitta i en kundvagn och sen så kör vi lite till och kommer ut på "bilvägen" och så kommer securitas och sen så fortsatte vi vi köra mot max och jocke hittar en fri parkerings lapp och han sa om polisen kommer så är de bara säga äh de är lungt vi har fri pakerings plats och skratta typ i 10 minuter eller något sånt sen då skulle vi "parkera" vagnarna för vi skulle gå in på max och då hittade vi en till vagn och då bytte joel och rasmus till den sen går vi in på max jocke köper typ en hallonpaj och vi andra drack kaffe sen gick vi till vagnarna igen sen gick vi mot cyklarna vid hälla och så kommer den där fucking bussen åkandes förbi oss och sden cyklade vi hem och gjorde typ inget eller jo vi letade efter min andra cykel..

MÅNDAG: Gick upp kl 6 för vi skulle vara i ransta kl 7 och vi skulle handla korv & blommor till affären innan så de blev ganska tajt om tid men vi åkte till axfood och kollade där köpte korvbröd, räksallad där sen åkte vi förbi coop och kollade om dom hade öppet men dom öppnade inte förns 9 och då åkte vi till blomster grossen och köpte blommor sen till Willys ist efter som dom har samma varor eller a märke (garant) som mammas och köpte as mycke korv så de var pinsamt att gå och betala blev en hel plast påse fylld av korv aja sånt e livet när mamma inte har korv den sista april på sitt jobb..

Men idag kom de en tekniker och fixade kort maskinen som inte velat vara med under hela helgen så de var ganska skönt i slutet för jag inte var tvungen att springa och koll priser som jag gjorde tidigare idag och igår..

men snart blir de till och äta sen nej till skolan där de gjort upp elden och ska vara jocke och rasmus och kanske dom som kommer ifrån stan till irsta :)

men orkar inte skriva något mer nu så jag kanske bloggar efter majbasan

Kram <3

    

   

OCH NEJ BILDEN I MITTEN ÄR INTE VÅR ÖL UTAN DE SKULLE SE FINT UT MED SYSTEM BOLAGET VAGNEN OCH NI SER FRI PARKERINGS SKYLTEN OXÅ :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards