isabellamariia

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

HAR INTE HAFT TID

Av Isabella Aho - 6 maj 2012 23:19

hejhej har inte haft tid att blogga eftersom jag jobbade till halv 4 sen hem duscha film och åt sen drog jag ut kanske 10 över 6  kom in halv 9 åkte till donken och köpte mat sen hem mös med mamma o syster :)

Och nu sitter jag här och är rätt så trött för gick upp 7 imorse och blir trött där borta men mamma o siw fick nya glassar igår trorja och då kom iglon med 2 pinnar (cola glass).

Så fick den när vi åkte hem :)

Men nu ska jag vara social i skype :)

Och juste i helgen så äre disco med Mikaela,Nellie,Jasmin, Kevin, & Anton så de blir so, förra discot nicigt ! :*

Bloggar kanske mer i skolan imorn..

Kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Aho - 13 maj 2012 21:36

har inte bloggat på ett tag men har inte orkat logga in och ja jag vet att jag är lat.. men har tänkt på och byta tillbaka till devote för de är lättare och lägga in outfit-bilder och annat. Och man måste inte logga in hela tiden utan man är inlo...

Av Isabella Aho - 11 maj 2012 18:46


Åker till pizzerian och möter Rasmus & Anton sen gården :) Kram <3   ...

Av Isabella Aho - 10 maj 2012 17:36

hejhej sitter hos jocke med han goliath & veronica och idag  skolan så va de som vanligt och nu skypar vi med Hans och typ massa mer men iallafall i skolan tog vi kort på veronicas typ "lamm" så bilderna kommer :) Men drar snart te gården har typ n...

Av Isabella Aho - 9 maj 2012 22:54

  Vilket år är du född: 1998Det sista du sa högt: Kom hit ( te Barbosa )Vad var det senaste du köpte: kommer inte ihåg ?Favoritklädsel: vettefan :)Höger eller vänsterhänt: HögerFavoritgodis: LösgodisKläder just nu: tröjaSommarplaner: gröna ...

Av Isabella Aho - 9 maj 2012 22:37

hejjhejj sitter och pluggar för första gången :) Men skrev ju inte så mycke i förra inlägget men de var de som hade hänt och sa ju att jag skulle lägga ut bilderna på goliath :) Men lägger in bilderna, läser igenom två gånger till sen lägger jag ...

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards