isabellamariia

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Isabella Aho - 7 maj 2012 22:37

hejhej när jag kom hem från skolan så åt jag och sen kollade jag på beck-advokaten..

Men sen fixade jag mig för att gå till gården för vi har ju tjej grupp på måndagar så skulle försöka vara där i tid och när jag väl kommer 10 minuter innan gården öppna så är de kors i taket nej men asså dom hade flyttat de till kl.8 men då drog jag till jocke där han,linus & goliath va och sen kvart i 8 drog vi till gården och var där 8 och då sulle vi åka och köra minigolf (äventyr greyen på hälla..)

men iallafall när vi kom tillbaka till gården så räknade vi ihop poängen och jag kom sist förvånade de mig ? nej..

men maria vann..

Cyklade hem åt och nu sitter jag här med jocke och ska snart sova för jag e döö trött och orkade knappt gå upp imorse så jag ska nog gå och lägga mig nu..

 

Av Isabella Aho - 7 maj 2012 09:10

hejhej just nu sitter vi på engelskan och gör ingenting ovanligt ? .. nej..

Men iallafall ikväll äre gården så..

Men skriver senare..

Kram <3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards