isabellamariia

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Isabella Aho - 9 maj 2012 22:54


Vilket år är du född: 1998

Det sista du sa högt: Kom hit ( te Barbosa )

Vad var det senaste du köpte: kommer inte ihåg ?

Favoritklädsel: vettefan :)

Höger eller vänsterhänt: Höger

Favoritgodis: Lösgodis

Kläder just nu: tröja

Sommarplaner: gröna lund, va med kompisar, jobba:/ , SOLA !<3

Hur många kuddar sover du med: 3

Vad är viktigast för dig: vänner, familj 

Är du kittlig: hahah ja :) 

Är du romantisk: ? :/


Är du singel: ja :)


Bästa kompis: har flera men om man får välja en så väljer jag Ellen <3

Av Isabella Aho - 9 maj 2012 22:37

hejjhejj sitter och pluggar för första gången :)

Men skrev ju inte så mycke i förra inlägget men de var de som hade hänt och sa ju att jag skulle lägga ut bilderna på goliath :)

Men lägger in bilderna, läser igenom två gånger till sen lägger jag mej 

så bloggar mer imorn :)

Kram <3

       

siista bilden såg ni två inlägg längre ner:)

Ni betyder !:* 

Av Isabella Aho - 9 maj 2012 18:58

hejhej jag sitter på gården och skrattar åt philips skämt hahahh :)

Var ju hos Veronica med henne och goliath och sminkade Goliath

Och bilder kommer sen hhahah :)

Nej nu ska jag va social och fortsätta lyssna på philips skämt :)

Kram <3

Av Isabella Aho - 9 maj 2012 11:53

hejhej sitter med jocke i caféterian och väntar på att vi börjar eller väntar och väntar men a iallafall..

kom precis när vi gick idag så då hade vi matte sen svenska sen språk sen lunch ( tacos ) och nu hål sen 105 minuter med ÖSA :/

Men efter skolan tror jag att jag skulle med till Barbosa med henne och Börje :)

Sen vid halv 7 så drar vi till gården :)

orkar inte skriva mer nu så uppdaterar när jag kommer hem ifrån gården :)

Kram <3

Bara för dom är crazy :)<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards