isabellamariia

Alla inlägg under maj 2012

Av Isabella Aho - 5 maj 2012 00:13

hejhej satt och kollade på fil ett tag men  chattade lite med Erica oxå och hon gjorde den underbara headern klicka HÄR så kommer du till ericas blogg

Men tackatack erica !

Men är så sjukt trött nu så kanske ska ta och sova !

Bloggar mer imorn.

Kram

Av Isabella Aho - 4 maj 2012 12:32

hejhej igår kväll skrev jag om igår och var väldigt trött då så jag glömde spara de och på bloggplatsen så loggas man ju ut när man stänger mer locket så får skriva om allt..

Va ju med Goliath, Jocke & Veronica igår, veronica och goliath åkte bil och jag och jocke cyklade till hans träning som låg på hälla så när vi kom dit så började hans träning på en gång så vi kollade på den tills kl halv 6 sen cyklade jag jocke & veronica till hälla och åkte runt på toysrùs sen ungefär kl 6 sen åkte vi tillbaka till hans träning eftersom veronica skulle åka med goliath.

Jag och jocke var på väg hem svängde förbi donken köpte glass och sen messar Barbsoa och frågar när vi kommer och vi hade glömt bort att vi skulle hem så vi skyndade oss tillbaka och drog till gården och så när jag kom hem så fick jag typ mascara i ögat och imorse var mitt öga en fotboll..

Men nu har vi biologi o Barbosa & Goliath blev nyss utslängda :)

jag orkar inte skriva mer nu så bloggar när jag kommer hem :)

Kram <3

 

hahah ? :D

Av Isabella Aho - 3 maj 2012 16:17

hejhej nu sitter jag och väntar på jocke och lyssnar på favourite girl..

När Jocke kommer hit så cyklar till Max och träffar Börje & Barbosa som åkte med Börjes farmor till hans träning

Och så kollar vi på den sen åker säkert dom hem men jag är kvar på hälla med jocke en stund tror ja och sen cyklar vi hem och sen får vi se vad kl är för vi drar te gården ungefär halv 7 :)

Men nu tror jag han kom så måste avsluta bloggar mer ikväll.

Kram <3

Av Isabella Aho - 3 maj 2012 10:36

hejhej sitter på tekniken med Jocke, goliath och veronica & har världens jobbigaste lärare..

efter skolan så ska jag kanske vara med goliath jocke och veronica..

sen drar vi nog till gården.

Snart har vi svenska och sen lunch och sen engelska sen slutar vi men nu ska jag fortsätta.

Bloggar mer sen..

Kram <3

Av Isabella Aho - 2 maj 2012 23:50

hejhej jag har inte bloggat på ett tag men har inte orkat för mår piss över allt som har hänt och hade precis kommit över allt och sen så börjar allt om igen så känns som om jag inte finns?

aja men jag saknar dig sjukt mycke, jag vet att jag mist en bra vän som man kunde berätta allt för..

eller som när vi sackade och du berättade allt och jag saknar allt de gamla som har varit och de kommer aldrig att få tillbaka den tiden med ALLA ;(

aja pallar inte skriva något mer kanske skriver kanske mer imorn i skolan eller efter skolan..

 

Som tillexempel när vi grillade ALLIHOPA.. ;(

Av Isabella Aho - 1 maj 2012 11:02

hejhej bara så ni vet hatar jag rubriker!!

men iallafall vaknade nyss och ska snart äa frukost och sen drar vi säkert till stan eller hälla för tråkiga irsta går de inte att vara i..

och eftersom min syster och isabelle oxå sov här så dom började härja och satt på elvispen på högsta nivå + turbo så då vaknade vi för kanske 20 minuter sen..

hahah måste gå ska äta frukost sen cykla till stan och bloggar kanske när jag kommer hem.

Kram <3

 

sminklös osv..

Av Isabella Aho - 1 maj 2012 00:55

hejhej nus itter jag här hos rasmus med han och jocke vi sover här ikväll :)

men rasmus kollar på typ klipp/film och jocke spelar och jag gör som vanligt ingentign så tänkte blogga, men vet inte vad jag ska skriva om..

de var majbrasa va med typ några p12:or någon minut sen drog vi till jocke och då hade hans hundar smitit och då letade vi efter dom men Alexandra hittade dom och sen drog vi till skolan va där i några minuter sen drog vi tillbaka till rasmus och då sa hand mamma att vi kan sova i garaget och vi ba okej vi åkte till mig hämtade greyer sen till jocke sen nu sitter vi här är så trött så de inte finns :)

Men håller mig social en stund till :)

Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella och jag är 14 år.
Jag tänker skriva om lite allt möjligt här.
Kram

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ? (ni kan kommentera om ni vill nåot annat oxå.)
 Frågestund
 dagens blogg
 dagens fina

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards